Kryształy od Anilalah, Frigiliana, 10 marca 2013

DSCF3173

poczulam aby zabrac je ze soba na spacer do parku (Sierra Almijara Natural Park ), a tam, aby zanuzyc je na moment w wodzie..

DSCF3167

i co ciekawe juz po chwili zaczelo padac.. coraz mocniej i mocniej.. choc tylko przez chwile.. przynoszac jednak ze soba duze orzezwienie…

DSCF3168

Kryształowe Serce widoczne na poniższym zdjęciu otrzymałam od Anilalah tuż przed naszym wspólnym wejściem na Ślężę w dniu 10 listopada 2012. Wspominałam o tym niedawno na Livia Space w notce Podróż Kryształowego Serca

dscf3179

Wiem, że to chalcedonowe serduszko nie podróżuje za mną przypadkowo, że ma do odegrania swoją rolę w tej podróży.. Anilalah też tak czuje, a ponadto uważa że oba kryształy to prawdopodobnie PORTALE dzięki którym może podróżować wraz ze mną/z nami.. “PORTALE- usłyszałam to kiedy kończyłam pisać o S.Germainie i myślami byłam przy serduszku.”

DSCF3188

w rzeczywistości biały kryształ teraz mieniący się pięknymi odcieniami różu i fioletu, z dodatkiem zieleni i złota… którego użyczyły mu rosnące w pobliżu rośliny….

dscf3220

DSCF3210aDSCF3248a

dscf3224

Ani napisała: “i te wzorki w tym trójkącie, kropelki ale połączone- uwielbiałam i uwielbiam takie kreślić wzorki…”

dscf3222

Livia: no wlasnie, ciekawe te wzorki, tez zwrocilam na nie uwage.. wczesniej ich nie dostrzegalam.. tak jakby byl jakis zwiazek z tym polaczeniem z woda, a nastapnie z deszczem?

a to zdjęcie deszczu…

zaciekawiła mnie ta fioletowa barwa powietrza i przypomniała o medytacjach z kolorowym deszczem…

“Następnie zwizualizuj deszcz… Deszcz oczyszczającej energii w kolorze fioletu… Niech opada delikatnie na ziemię i przenika glebę oczyszczając ją tak długo aż poczujesz, że już wystarczy…”

DSCF3398

i jeszcze deszczowe kropelki na zielonych liściach…

“a następnie przywołaj deszcz w kolorze zieleni, deszcz uzdrowienia i równowagi…”

DSCF3405

i w tym momencie przypomniała mi się medytacja dla drzew:

Jak zwykle na początku każdej medytacji zrelaksuj się, a następnie zwizualizuj piękne zielone światło. Oddychaj tym światłem. Poczuj jak z każdym wdechem napełniasz się nim… Wraz z każdym wydechem przekazuj to zielone światło dalej – drzewom. Możesz wyobrazić sobie jakieś konkretne drzewo, a następnie cały las, aż na zakończenie medytacji całą planetę – wszystkie istniejące na niej drzewa – otoczoną pięknym ochronnym zielonym światłem…

można oczywiście zmodyfikować ten opis wg własnego uznania i przykładowo kolor zielony zastąpić barwą złota… i w tym momencie powrócę do medytacji z oczyszczającym deszczem:

Na zakończenie nasyć glebę Ziemi deszczem w kolorze złota – deszczem miłości…

(jeżeli uważasz, że wizualizacja deszczu w trzech kolorach jest nieco zbyt skomplikowana to możesz poprzestać na jednej z trzech barw, tej która najbardziej do ciebie przemawia). Postaraj się też wyobrazić sobie jak proces ten (oczyszczenia-sharmonizowania-nasycenia miłością) zachodzi na całej planecie… W tym momencie możesz też zobaczyć jakieś obrazy, czy usłyszeć przekazy. Być może będą to obrazy Nowej Ziemi już po PRZEMIANIE, w której właśnie bierzesz udział.

w tym momencie przyszło mi na myśl Słońce, które znów pojawiło po deszczu.. i jego piękny złocisty blask… a kropelki wody w jego świetle zaczęły w magiczny wręcz sposób ukazywać swą niezwykłą kryształową naturę…

Połączenie Kryształów z kropelkami wody i roślinami przypomniało mi też o

CRYSTAL TEAR

https://www.youtube.com/watch?v=rsPXtM2cOYU

***

dodam pozniej na Livia Space wiecej zdjec z tego spacerku…

cdn…

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Kryształy od Anilalah, Frigiliana, 10 marca 2013

  1. Anilalah says:

    matko ale piękne zdjęcia 🙂 … wprost nie do opisania jakie to wywarło na mnie wrażenie ♥… kryształ w wodzie jakby z nią stopiony … to jest tak poruszające do głębi… kolory, ależ poezja barw ametystowych… i te wzorki w tym trójkącie, kropelki ale połączone- uwielbiałam i uwielbiam takie kreślić wzorki…
    Czuję jak kryształki śpiewają… czuję taką radość… jak one idealnie połączyły się z wodą niczym zamrożone kryształkowe cuda- taka była pierwsza myśl, gdy ujrzałam pierwsze zdjęcie. ♥

    • to pierwsze zdjecia w Crystal Garden.. mialam je dodac wraz z innymi fotkami na Livia Space, ale poczulam, ze to dobra okazja, aby powolac do zycia nowy blog poswiecony mineralom… Anilalahianskie krysztaly sa bardzo inspirujace.. dziekuje kochana ❤ dodam, ze tego dnia poczulam, aby zabrac je ze soba na spacer do parku, a juz tam, aby zanuzyc na moment w wodzie.. i co ciekawe juz po chwili zaczelo padac.. coraz mocniej i mocniej.. chc to byl bardzo orzezwiajacy deszcz.. dodam pozniej na Livia Space wiecej zdjec z tego spaceru, a tutaj troszke krysztalowych fotek z Gaja Garden i innych.. bardzo bym tez chciala pokazac tutaj Twoje cudowne Krysztaly i krysztalowe zdjecia, choc rzecz jasna piszac o krysztalach mam na mysli nie tylko je a wszystkie mineraly 🙂

      • Anilalah says:

        Ta czystość wody i kryształów wywołała pragnienie takiej czystości w sobie… ta jasność jest niezwykle jakskrawa… zastanawiałam się jak to odczułam i nie mogłam uchwycić… napłynęło mi takie skojarzenie, że te kryształy połączone z wodą wywołały odbicie w matrycy wew. mnie wyzwalając pewną sekwencję zdarzeń prowadzących do osiągnięcia kryształowego stanu… uff to potężna siła, wyzwalająca… mam w sobie taką doskonała czystość kryształową jedynie mogę sprawić żeby ta jasność zyskiwała we mnie więcej przestrzenie przez ciągłe doskonalenie… napływają fale które pozwalają mi wciąż coś transformować w światło, coraz szybciej i częściej by rozkwitać…
        Współtworzenie takiego ogrodu to wspaniała przyjemność… to marzenie które było w głębi mej duszy i wiem, że miało tęczowe barwy wspomnienia budzące odległe w mej pamięci lecz jakże bliskie sercu ♥

    • liviaether says:

      “i te wzorki w tym trójkącie, kropelki ale połączone- uwielbiałam i uwielbiam takie kreślić wzorki…”

      no wlasnie, ciekawe te wzorki, tez zwrocilam na nie uwage.. wczesniej ich nie dostrzegalam.. tak jakby byl jakis zwiazek z tym polaczeniem z woda, a nastapnie z deszczem?

  2. Pingback: Witajcie w Kryształowym Ogrodzie :) | crystalgarden

  3. Navia says:

    Niesamowite zdjęcia !!

    • Livia Ether says:

      Witaj Naviu 🙂 zapraszam Cię do dzielenia się swoimi ‘kryształowymi’ doświadczeniami.. jeśli tylko oczywiście będziesz mieć na to ochotę 🙂 Postaram się wkrótce przypomnieć swoje doświadczenia z Kamieniem Faraonów, a także dodać nową notkę poświęconą Mołdawitowi, itd.. buziaki ❤

  4. Anilalah says:

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Dziś przez chwilę medytowałam z nim… kupiłam go już prawie na sam koniec giełdy… zastanawiałm się nad wyborem, którą aquę wybrać? kasy było niewiele… spodobał mi się Rainbow- Titanium Aura ale był i Angel Aura w sam raz na moja kieszeń ale jeden… właściwie dzięki temu, że Basia zrobiła mi urodzinowy prezent z minerałów to mogłam sobie go kupić :)… rainbow był taki jeden bez innych odrostków, przyciągał mnie mocno.

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Medytowałam z nim przez chwilę… zalała mnie fala kolorów tego minerału… zobaczyłam zarys postaci, ciekawa postać… poczułam wysoką Istotę, kogoś szególnego choć trudno było mi uchwycić szczegóły… zarys ogólny skojarzył mi się z tym wzorkiem z mojego wpisu Wzorki Dziadka Mroza

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    Pomyslałam że pomimo, że ma wysokie wibracje to nie czułam skrępowania, czułam się swobodnie i bez przeszkód przyjmowałam enrgię tej Istoty… emanowała dobrodusznością i otulała mnie miłością tak jak kryształ kolorami swymi… chciałam być i być w tym stanie i kolorach, bardzo wiagające enrgie… ale dzieci wróciły już z Natusiem z zabawy na śniegu i ja też musiałam wrócić do rzeczywistości.

    DESCRIPTIVE TEXT HERE

    • Livia Ether says:

      Jejku… cudo jak z marzeń sennych… masz prawdziwy skarbiec u siebie 🙂 Ja w sumie nie kupuję żadnych minerałów, czasem tak, ale większość sama do mnie w jakiś sposób trafia. 🙂 przepiękne wręcz bajeczne zdjęcia, aż chce się dodać nową notkę… radośnie kryształowo tęczową… zwłaszcza pod wpływem ostatniego zdjęcia.. po prostu kryształowy odlot 🙂

  5. Pingback: Frigiliana & Sierra Almijara Natural Park, 10 marca 2013 | Livia Space

  6. Pingback: Mandala nowych Przyjaźni, minerały | ANILALAH OgroDY DusZy

Leave a Reply

