Podróż Kryształowego Serca

Notka z Livii Space, z dnia 7 marca 2013... postanowiłam ją umieścić także w Kryształowym Ogrodzie i tutaj ją kontynuować… L<

To cudowne Kryształowe Serce otrzymałam od Anilalah tuż przed naszym wspólnym wejściem na Ślężę w dniu 10 listopada 2012.. to były niesamowite chwile… Na zdjęciu wraz z innymi kochanymi minerałami na parapecie okienka w sypialni jaskini.. luty 2013, Pechina koło Almerii, Hiszpania… a na poniższej fotce jeszcze w Polsce, foto Ani

to chalcedon, róża chalcedonowa

patrzac teraz na to chalcedonowe serduszko zauwazylam, ze przypomina ucho.. ciekawe, bo pisalam o uchu przed chwilka w jednym z komentarzy: http://liviaspace.com/2013/03/06/between-worlds/comment-page-1/#comment-2352 a takze rysunki Jenny z serduszkami otwartymi od dolu i ze sama namalowalam kiedys podobne serce….

dodane 12 marca 2013

Zdjęcie Kryształowego Serca z Frigiliany

więcej w notce:

Kryształy od Anilalah, Frigiliana, 10 marca 2013 

***

dodane 13 marca 2013

w swojej relacji z magicznej podróży na Ślężę Anilalah napisała:

Wtedy zobaczyłam przez zamknięte oczy zobaczyłam chmurki w kolorze serca, które przypominały mi serce minerału podarowanego (CHALCEDON- RÓŻA CHALCEDONOWA) Livii- stanowiły ramkę skrzącą się jak róża minerału w kształcie Serca. W tym sercu zobaczyłam rozgwieżdżone niebo i rozświetloną Sobótkę.  Odwróciłam wzrok ku ciemnej kapliczce. Słyszę jak Livia mówi o czopie a ja spontanicznie widzę głęboką misę wody. Okalała ją dookoła srebrzysta obręcz a od odchodziły nogi. W tej kryształowej przeźroczystej misie znowu zobaczyłam błękitniutką energię- wodę.

http://anilalah.wordpress.com/2012/11/13/magiczna-podroz-na-sleze-3/

cdn…

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Podróż Kryształowego Serca

  1. Anilalah says:

    Zapomniałam o tej wizji z sercem… widzieć kosmiczne przestrzenie… widzeć… i jednocześnie słyszeć o czym szepce serce… miejsce… i ta misa, pamiętam jakaż była piękna, kryształowa i ta woda… niezwykły był jej kolor, bo może to była energia?… wiele razy się zastanawiałam nad tym :)…

  2. Pingback: Ślęża. Przygody które były przed tymi, które będą. | ANILALAH OgroDY DusZy

Leave a Reply

