Ametryn – Taniec Nieba i Ziemi

Zwróciłam na niego uwagę kilka miesięcy temu, w październiku 2012, a moje spotkanie z nim połączyło się z wizytą na Ślęży, Raduni, w Jeleniej Strudze i kowarskich sztolniach, choć nie potrafię sobie teraz przypomnieć kolejności tych wydarzeń… Pamiętam jednak doskonale, że gdy go ujrzałam leżał wraz z innymi minerałami na ladzie w pewnym przygranicznym sklepiku po czeskiej stronie, choć z tego co się dowiedziałam pochodzi  aż z dalekiej Brazylii.  Zaintrygowała mnie jego kolorystyka, to ciekawe połączenie ametystowych barw z barwą w pierwszej chwili przywodzącą mi na myśl złoto.. Choć mam wrażenie, że ten jedyny kryształ spośród wielu które wtedy ujrzałam wyróżniał się w jakiś szczególny sposób.. przemawiał do mnie, zachęcał do większego zbliżenia… i stało się.. w chwili obecnej przebywa ze mną w Hiszpanii.. Wtedy gdy go ujrzałam po raz pierwszy nie miałam jeszcze pojęcia, że ten rodzaj Ametystu ma swoją własną nazwę… aż do momentu gdy kilka dni temu trafiłam do Świata Kryształów, a tam na głównej stronie ujrzałam zdjęcie znajomego mi minerału..

Ametryn – Taniec Nieba i Ziemi

Niesamowite naturalne połączenie dwóch kryształów o różnych barwach i wibracjach – ametystu i cytrynu – z połączenia powstała nazwa ametryn – złoże ametystowe w kolorze intensywnego fioletu posiada pręgi naturalnego cytrynu o barwach złotobrązowych.

Podobnie niesamowite jest polaczenie tych wibracji i ich oddziaływania na struktury człowiekaJ  – jest to przepiękny taniec dwóch pasm kwarcu, przeplatających się jak spirale naszego dna czy kundalini czy roślin w naturze – wzmacniających się i wspierających nawzajem.

Naturalny cytryn – mieszanka barwy cytrynowej z brązami i szarościami – posiada właściwości silnie zakorzeniające naszą „Wiedzę Wyższą” w strukturach Ziemi. Jest jak Drzewo, które sięga korzeniami daleko w głąb w kierunku jądra i koroną wspina się do nieba i sięga ramionami gwiazd – idealne połączenie Ziemi i Nieba, wiedzy ziemskiej z kosmiczną, mądrości Kobiety i Mężczyzny, Intuicji i Racjonalizmu.

Do tego tańca dołącza fiolet ametystu  i otacza całość opieką czystości umysłu i wielkiej pięknej, wolnej przestrzeni do myślenia, w stanie przyjemnej medytacji- świeżości nowych kreacji.

Kryształ wszelkiej równowagi i współdziałania zarówno na poziomie tkanek i narządów ciała, jak też na wszystkich płaszczyznach życia materialnego i duchowego. Pomaga znaleźć rozwiązania  i złoty środek we wszelkich sytuacjach dualnego świata. Pomaga znaleźć odpowiedź na pytanie co dla nas jest najważniejsze i spokojnie rezygnować ze sfer życia, które nas nie wspierają energetycznie.

http://swiatkrysztalow.com.pl/artykuly/ametryn-taniec-nieba-i-ziemi/

cdn..

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ametryn – Taniec Nieba i Ziemi

  1. Pingback: Przemiany i codzienne błogosławieństwa natury… | Gaja Garden

Leave a Reply

