Andara Kryształ Atlantydy

Dzisiaj na Livia Space Ania Ślusarska napisała, że musi koniecznie pokazać mi pewne zdjęcie, które jest dla niej bardzo ważne i jak czuje dla mnie też…

zapytała też o moje odczucia w związku z tym przepięknym minerałem..

Zanim jednak przyjrzałam mu się uważniej zajrzałam pod link podany przez Anię: http://pulsarplanet.pl/andara-krysztal-atlantydy-anela-oceaniczny-blekit-p-5604.html i okazało się, że to

Andara Kryształ Atlantydy – Ane’la Oceaniczny Błękit

Unikat – poszukiwany kamień mocy, uznawany za jeden z potężniejszych. Kryształy Andara występują w różnych odmianach barwnych, najcenniejsze są odmiany kolorowe. Pochodzenie owiane tajemnicą, niektórzy nazywają Andara obsydianami, w rzeczywistości są szkłem wulkanicznym. Odmiana Ane’la – Oceaniczny Błękit – czysty kryształ , przypomina zastygniętą wielka kroplę oceanicznej toni… Wg wierzeń ta odmiana była wykorzystywana przez mnichów na Legendarnej Atlantydzie …

Lokalizacja: Indonezja – Sumatra – Obsydianowe Wzgórza

***
A jeśli chodzi o moje pierwsze odczucia
***
Czuję, jak oddziałuje dość mocno na moja głowę, dokładniej na dwa punkty po obu stronach głowy, nad uszami, chociaż nie tylko, bo teraz czuję jak ta energia się przemieszcza tworząc jakby pewien wzór… towarzyszy temu uczucie pulsowania, a nawet delikatnego nacisku… hmm, czytam, że pochodzi z Indonezji.. i przez to kojarzy mi się z Lemurią, z Mu, ale z pewnością łączy się z Atlantydą…. może został na nią przeniesiony jako święty talizman z utraconego domu???gdy to napisałam poczułam ja coś od środka zaczyna mną wstrząsać.. zaczęłam płakać……pojawia się też obraz pewnej wewnętrznej groty….. znajduje się jakby w moim łonie……po czym Ania 30 Kwiecień 2013 at 11:23 napisała:Patrz, a ja od razu trafiłam na informację, że to Kryształ z Atlantydy. I chodziło mi o ten, który wstawiłam na FB. Dla mnie Ty jesteś w środku. Wstaw go proszę ❤I właśnie zauważyłam, że pisze więcej na ten temat na swoim blogu:http://ankas72.blogspot.com.es/2013/04/kryszta-atlantydy.html

kontynuacja w komentarzach pod notką:

https://crystalsgarden.wordpress.com/2013/04/30/andara-krysztal-atlantydy/comment-page-1/#comment-51

oraz w notce:

Medytacja z ‘Kamieniem Faraonów’ z 30 kwietnia 2013 i wątek Andary

a także na blogu Ani Ślusarskiej:

http://ankas72.blogspot.com.es/2013/05/wspomnienie-smierci-zagady.html

http://ankas72.blogspot.com.es/2013/05/moja-andara.html

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Andara Kryształ Atlantydy

  1. Anna Ślusarska says:

    Livio, obie z Anilalah zobaczyłyśmy pod tą kroplą Ciebie, potem jakby skrzydła, a nad kroplą znowu Ty, coraz bardziej już odległa, przenikająca inne wymiary…

  2. Niesamowite Aniu.. to co piszesz łączy się z moimi dziejszymi doświadczeniami, choć uświadomiłam to sobie dopiero teraz gdy czytam Twoje słowa…..

  3. Anilalah says:

    patrzyłam i z boku Anielska postać z ramieniem jak skrzydło, jasnymi włosami… tuz obok postać kobiety, od piersi przez kształty iście kobiece i skrzydlate ramiona ale bez twarzy… przypomniało mi to śpiewające kobiety- istoty kiedy otrzymywałam Iahinoor ale bez twarzy… ich śpiew płynął w górę.
    I postać jakby w wielkiej świątyni katedrze biaława, w poprzek serca… coś przypomina niesamowicie…
    a kropla jest taka stała, punkt równowagi…

    • Livia Ether says:

      Hej dziewczyny 🙂

      skopiuję tutaj to co napisałam 1 maja na FB:

      //Hej Ani i Aniu Ś… to zdjęcie robiłam wczoraj przed medytacją z Kamieniem Faraonów:

      DESCRIPTIVE TEXT HERE

      Skojarzyło mi się z tym o czym piszecie w notce o Andarze:

      Nie wiem, może to przypadek, może jakieś zabrudzenie na szybie, ale wygląda ciekawie…//

      30 kwietnia na Livia Space pisałam, że:

      medytowałam dzisiaj ze swoim tuż przed zachodem słońca i w chwili gdy słoneczko już zaszło ujrzałam na niebie pasy troszkę podobne do tych jakie widziałyśmy nocą na Ślęży…

      http://liviaspace.com/2013/04/26/wczoraj-nad-ranem-obudzilam-sie/#comment-3236

      Już po tej medytacji mały Oli zaskoczył mnie słowami, że widzi mnie w Krysztale.. ciekawe, ze w tym samym Krysztale zobaczyła mnie mała niespełna trzyletnia Jenny… Ten Kryształ już dwa razy gdzieś zostawał a mimo to wraca…. Dopiero po chwili zaczęłam łączyć to wszystko ze sobą… choć jeśli chodzi o Andare i o to co piszecie to wciąż jestem zaskoczona….

  4. Anna Ślusarska says:

    Poczułam wczoraj, że MUSZĘ mieć andarę, MUSZĘ z nią popracować. Nie udało mi się znaleźć takiej samej, ale kupiłam taką. Jest podobna w kształcie, ale ma dużo subtelniejszą energię, jakby jeszcze wyższe wibracje. Jak to odczuwacie ?
    http://pulsarplanet.pl/allegro_galeria.php?pid=6142&iid=26894&aid=1

  5. Pingback: Medytacja Bimini. Metatron, Kula w dłoniach i Bogini seksu. | ANILALAH OgroDY DusZy

  6. Anilalah says:

    Serce jakby nie patrzeć widzę… i moc i świetlistość są wciąż mocne… mnie niezwykle dotyka ich energia, szczególnie że sercem odbieram najmocniej i reszta rozchodzi się po ciele…. zmiennokształtna… piramidka… ma w sobie uśmiech jak dotyk czułości… chciałoby się gładzić, dotykać- czuły dotyk.

    • Livia Ether says:

      Wow, dziękuję, obejrzę i posłucham przed spaniem 🙂

      p.s minerały, które dostałyśmy wraz z Jenny od Ciebie też są z nami w podróży.. czują się dobrze i pozdrawiają.. zrobiłam im nawet ostatnio kilka fotek, postaram się dodać…

  7. JESTEM says:

    Anilalah:
    “patrzyłam i z boku Anielska postać z ramieniem jak skrzydło, jasnymi włosami… tuz obok postać kobiety, od piersi przez kształty iście kobiece i skrzydlate ramiona ale bez twarzy… przypomniało mi to śpiewające kobiety- istoty kiedy otrzymywałam Iahinoor ale bez twarzy… ich śpiew płynął w górę.
    I postać jakby w wielkiej świątyni katedrze biaława, w poprzek serca… coś przypomina niesamowicie…|

    1. “z boku Anielska postać z ramieniem jak skrzydło, jasnymi włosami…”
    2. “tuz obok postać kobiety, od piersi przez kształty iście kobiece i skrzydlate ramiona ale bez twarzy…”
    3. “I postać jakby w wielkiej świątyni katedrze biaława, w poprzek serca… ”

    Są dwie czy trzy kobiety? Jedna anielska, druga bez twarzy, trzecia biaława?
    Wszystkie o jasnych, prawie białych włosach?

    • Livia Ether says:

      “Wszystkie o jasnych, prawie białych włosach?”

      jak moje kosmiczne siostry z Euridią na czele 🙂

      • JESTEM says:

        znalazłam Twoją wizję o Eurydii:
        http://liviaspace.com/2012/11/20/przejscie-ziemi-pamiec-wszechswiata-i-doswiadczenia-okoloporodowe/
        “Teraz wiem, ze chodzil‚o o przys›pieszenie tego procesu, o spowodowanie przys›pieszenia….. W intuicyjny sposob udalo mi sie™ wykonac to zadanie… to ta entropia sprawiala, ze Istocie tej byl‚o tak niewygodnie, jakby ugrzezla (stan zatwardzenia)? tak to wygla…dal‚o w moich oczach i tak to odczuwalam.. a po tym przyspieszeniu jest juz coraz lepiej.. naste™puje moment czegos› w rodzaju blogosci.. polaczenia… jak powrołt do domu? nie dos›wiadczyĹlam jeszcze samego final‚u, ale wazne, ze jest coraz lepiej… czuje tez, ze podobna sytuacja zaczyna sie dziac‡ w naszym wszechswiecie.. ktory tak jakby przestaje sie™ rozszerzac‡, byc‡ ekspansywny i rozpoczyna sie proces hamowania to zjawisko jest fascynuja…ce, ale moze sie™ tez jawic jako‡ przerazajace… tyle na razie umiem powiedziec… Doreen<"

        Jest JEDNA KOBIETA na Ziemi i we wszechświecie 🙂 – jak powiedziała jedna z Matek Klanowych 😀
        Każda z nas jest jej cząstką i każda z nas ma JĄ w SOBIE…
        Każda z nas pomaga JEJ w SOBIE… 😉 według swoich zadań, które ma do wykonania…

  8. Anna Ślusarska says:

    Jest JEDNA KOBIETA na Ziemi i we wszechświecie – jak powiedziała jedna z Matek Klanowych
    Każda z nas jest jej cząstką i każda z nas ma JĄ w SOBIE…
    Każda z nas pomaga JEJ w SOBIE… według swoich zadań, które ma do wykonania…

    Te słowa zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Dreszcz mnie przeszył… czuję, że czas nadszedł, żeby zakupić 13 pierwotnych Matek Klanowych.

    • JESTEM says:

      Aniu, to zdanie: “Jest JEDNA KOBIETA na Ziemi i we wszechświecie” jest z Matek Klanowych (w wolnym tłumaczeniu). Ale resztę:

      – Każda z nas jest jej cząstką i każda z nas ma JĄ w SOBIE…
      Każda z nas pomaga JEJ w SOBIE… według swoich zadań, które ma do wykonania… –

      dodałam od siebie ;-D, więc proszę o wybaczenie, że niezbyt precyzyjnie napisałam powyżej.

  9. Pingback: My lemurian connection | Livia Space

  10. Pingback: ♥ Lemuria, Kolektywne Uderzenia Serc Ludzkości ♥ | Livia Space

  11. Pingback: Gwiezdny Szafir i inne w odcieniach blue… | crystalgarden

  12. Pingback: Andara Light | crystalgarden

  13. Pingback: Andara Light | Livia Ether FLOW

  14. Pingback: Andara Light | Return of Sacred Butterfly

Leave a Reply

