Kryształowe sny z 10 września 2012 i podwodne odkrycia w snach…

Livia Ether 15 Czerwiec 2013 o 23:01 pisze:

szukałam czegoś i przy okazji znalazłam opis dwóch z ‘zapomnianych snów’

sny z 10 września 2012

pierwsza swój sen opowiedziała Jenny… śnił jej się jakiś kryształ o potężnej mocy znajdujący się w domu Pomiędzy Dwoma Dzbanami.. ktoś ten kryształ zabrał, albo skradł… hmm… w moim śnie z tej nocy też były jakieś kamienie, które skojarzyły mi się nawet w pewnym momencie z kryształami…. ale to było już pod koniec snu, a wcześniej…. znajdowałam się w Egipcie gdzie brałam udział w jakimś projekcie… pamiętam tylko, że czegoś szukano pod wodą.. tak jakby na akwenie morza śródziemnego pomiędzy Egiptem a Kretą.. w każdym bądź razie co rusz pojawiały się jakieś greckie nazwy.. był ze mną M… oboje tak jakby za pomocą zdalnego postrzegania mieliśmy wskazać jakieś artefakty leżące na dnie morza… i…… nie wiem, czy nam się udało spełnić swe zadanie…. pamiętam jednak końcówkę snu…. jak siedziałam sama w jakimś pokoju i przyglądałam się leżącym na parapecie dwóm jajowatym kamieniom, niby takim zwyczajnym, szarym.. które w pewnym momencie zaczęły się jednak tak jakby krystalizować…. pomyślałam, że dzieje się coś bardzo dziwnego, że kamienie przeistaczają się w kryształy, ale wtedy…. poczułam dziwny chłód i… momentalnie połączyłam ten sen z innym snem: http://salontajemnic.wordpress.com/2011/10/18/archaniol-gabriel-i-plan-oczyszczania-ziemi/#comment-1535

ciekawe, że sen ten przypomniał mi się niedawno pod wpływem informacji o piramidach odkrytych na Antarktydzie:

Na Antarktydzie odkryto piramidy! Naukowa sensacja wszech czasów?

***

tak sobie myślę, że być może ten wątek podwodny ma związek z niedawnym odkryciem, które tak mnie poruszyło:

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kryształowe sny z 10 września 2012 i podwodne odkrycia w snach…

  1. Pingback: Sny o Wodzie (1) | My journeys between worlds..

  2. Pingback: Sny o wodzie (2) | My journeys between worlds..

  3. Pingback: Sny o wodzie (2) szmaragdowe zapisy, etc | Livia Ether FLOW

Leave a Reply

