Noc Kairu ze snu

Wczorajszej nocy śniło mi się, że.. jechałam wraz z Jarkiem i dziećmi drogą z Gdyni na Hel, ale w pewnym momencie znalazłam się wraz z najmłodszym synkiem na zewnątrz samochodu widząc jak Jarek z pozostałymi dzieciakami jedzie dalej tak jakby nie zauważył, że mnie z Nadusiem w aucie już nie ma. Usiadłam na chodniku i patrzyłam za nim widząc jak wjeżdża w coraz większą choć bardzo białą mgłę i wtedy naszła mnie pewna myśl,  ale poczułam, że się na to nie zgadzam i to jakby sprawiło, że zauważyłam jak Jarek wraca… Był podobnie jak i ja zdziwiony tym co się stało.. Wspólnie zaczęliśmy oglądać to miejsce, w którym coś nas rozdzieliło i wtedy zauważyliśmy leżący na ziemi mały czarny kamyk, choć mieniący się złotem… Bardzo podobny do Nocy Kairu, choć bez tego połysku mógłby to być Hematyt

1214849806_1

Dodam tylko, że do teraz nie miałam pojęcia o istnieniu takiego minerału jak Noc Kairu, a w każdym bądź razie nie zwróciłam na niego do tej pory uwagi,:

Kamień ten nie występuje w naturze, jest przypadkowym tworem średniowiecznej sztuki alchemicznej, której adepci poszukiwali recepty na otrzymanie złota

Noc Kairu niesie wzmocnienie dla wszystkich poszukujących wiedzy, zwłaszcza tej magicznej. Jest przyjacielem ludzi wybranych – magów, którzy dążą do poznania i pogłębiania życia. Przynosi szczęście i równowagę, daje ochronę przy wewnętrznych obciążeniach, wyrównuje ciało i ducha.

Pozostawiony na okiennym parapecie w gwiaździstą noc podobno nabiera dodatkowych mocy jako amulet ochronny.

Dalszy opis snu na Livii Space w notce:

Sny z 6 lipca 2013, Noc Kairu i miasto z dalekiej przeszłości..

Już po obudzeniu się skojarzyłam to miejsce z pewnym wydarzeniem sprzed lat kiedy to wraz z moją znajomą ujrzałam właśnie w tym miejscu kangura, który w pewnym momencie tak jakby wskoczył w duży głaz tu się znajdujący i w nim już na dobre zniknął. Tak jakby w tym miejscu istniał jakiś portal…

livia ether flow

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Noc Kairu ze snu

  1. Pingback: Sny z 6 lipca 2013, Noc Kairu i miasto z dalekiej przeszłości.. | Livia Space

  2. Pingback: Gwiezdny Szafir i inne minerały w odcieniach blue… | crystalgarden

Leave a Reply

