Źródło i Krystaliczny Wzorzec

Livia Ether 22 Listopad 2013 @ 21:32

W  podróż, którą opisałam tutaj:

http://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/09/07/wrocilam/

wybrałam się przede wszystkim przez wzgląd na pewne ŹRÓDŁO, które ujrzałam kiedyś w wizji… w tym miejscu w pobliżu GRANADY, o którym wspominałam jeszcze na początku mojej hiszpańskiej podróży…. w  Źródle tym znajdował się pewien krystaliczny wzorzec… i poczułam aby do niego w tamtym momencie wrócić… choc już na miejscu okazało się, że fizycznie nie potrafię go odnalezc.. i poddałam się… czując, że to co ma się stać najwidoczniej i tak się stanie ale na poziomach niefizycznych i nic tu po mnie…. i już zamierzałam wracać kiedy moją uwagę zwróciło leżące na ziemi rozbite szkło:

na jego widok poczułam duże poruszenie… i wtedy pojawiło się dużo skojarzeń… między innymi z Twoimi zielonkawymi tabliczkami ze snu… chociaż kolor tego szkła podchodzi raczej pod turkus…. w każdym bądź razie potrzebowałam go w tym momencie, aby uruchomić pewną sięć połączeń… umożliwiających mi połączenie wlasnie z owym ŹRÓDŁEM… to przeciez dla niego tu powrocilam.. potem nastąpił cały ciąg niesamowitych zdarzeń.. dosłownie jakby wszystko zaczęło nagle płynąć… flow;) pojawil się chocby posłaniec pod postacią motyla.. i biały głaz, który co prawda widziałam już wcześniej, ale wtedy nie wydawał mi się wazny… a teraz… czułam, że koniecznie muszę do niego podejść… i mimo iz fizycznie do Źródła nie dotarłam nie znaczy to, że go nie odnalazlam… to było niczym BŁYSK… albo trzepot motylich skrzydeł… i wtedy właśnie ujrzałam ten krystaliczny wzorzec, który widziałam już wcześniej.. z tym że… stało się coś dziwnego… on się po prostu rozpuścił… \

w pewnym momencie ujrzałam równomierne kręgi na wodzie…

a potem już tylko idealnie czysta taflę wody… żadnego ruchu…. podobnie jak w trakcie doświadczeń z Źródełkiem Nowej Ziemi… chociaż to uświadomiłam sobie dopiero teraz…

cdn..

dodane 14 grudnia 2013

/Kiedy po raz pierwszy ujrzalam to niezwykle ZRODLO w swojej wizji, tj. w trakcie pierwszego pobytu w Granadzie, polaczylo mi sie ono z Kosmiczna Matka i jej lzami, oraz co ciekawe z Hathorami…./

i jeszcze dodam, że wątek rozbitego szkła wiąże się w moim przypadku w jakiś szczególny sposób z Atlantydą:

http://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/11/ashayana-deane-guardian-alliance-fifteen-dr-neruda-blank-slate-technology-wingmakers-mahu-nahi-of-the-corteum-project-camelot-kerry-cassidy-wes-penre/comment-page-1/#comment-6833

Na myśl przychodzi mi też Cymatyka, oraz Kryształki Wody Masaru Emoto.. a takze Crop Circles, Arcturian Keys, moje sny o wodzie, oraz w duzym stopniu

Matryce Rzeczywistosci

A to obraz, który troszkę mi się kojarzy z owym Żródłem

Magic_Circle_on_Water_by_YamiBliss

i to tyle w duzym skrocie

livia ether

flow

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Źródło i Krystaliczny Wzorzec

  1. Pingback: Liquid Crystal ‘Flowers’ | My journeys between worlds..

  2. Pingback: Internal Flow, Essence of Heart and my turquoise reminds.. | Livia FLOW Space..

  3. Pingback: Lato w Hollylandii, part 4 | Gaja Garden

Leave a Reply

