PRZEBUDZENIE BOGINI

Medytację tę ”ułożyłam” w roku 2007 roku i podzielilam sie z nia na forum Przebudzenie. Zainspirowala mnie wtedy do tego miedzy innymi bogini Yemaya.. Dziekuje:) Postanowilam te medytacje przypomniec w tej chwili choc w wersji nieco zmienionej. 

PRZEBUDZENIE BOGINI

0aa57d20b0600de8f949c826af580d48

 

***

Zajmij wygodną pozycję i oddychając spokojnie zrelaksuj się…

Następnie zwizualizuj piękny wodospad.

Zdejmij z siebie ubranie, wejdź do wody i zbliż się do niego.
Stań pod tym wspanialym mieniacym sie teczowymi barwami wodospadem i poczuj jego cudowną orzeźwiającą moc. Poczuj jak jego wody spływając po tobie pieszcza cię, relaksuja i gleboko oczyszczaja… a Ty z każdą chwilą stajesz się coraz bardziej odprezona, radosna i wolna.. 

i zaczynasz odczuwac coraz glebszy

blogostan

i w tym stanie.. kiedy jestes zupelnie zrelaksowana.. otwieraja sie przed Toba magiczne drzwi.. jesli tylko zechcesz przez nie przejsc dalej.. w glab wewnetrznej tajemnicy.. drzwi sa teraz otwarte – specjalnie dla Ciebie.. wejdz w nie.. jesli tylko chcesz..

Tuz za wodospadem znajduje sie tajemne przejscie.. ktore zaprowadzi Cie do bardzo sekretnego miejsca…  miejscem tym jest:

GROTA BOGINI

ahhh… alez tu pieknie…

Całe pomieszczenie wypełnione jest cudownym tęczowym światłem emanującym delikatnie ze ścian utworzonych z barwnych minerałów. Być może któryś z nich  wyjątkowo przyciąga twoją uwagę?

moze opal, krysztal gorski, ametyst, larimar, szmaragd, akwamaryn?

odkryj swoj mineral/mineraly

te, ktorych energia jest Ci teraz najbardziej potrzebna.. wejdz z nimi w jak najglebszy kontakt.. 

moze tez ujrzysz jakis specjalny klejnot, bizuterie, diadem.. to dar dla Ciebie.. przyjmij go.. jako swoj amulet mocy.. i wloz go na siebie…

Spring of Delight

Grotę przenika też zmysłowy zapach kwiatów, ziół i owoców.. Wczuj sie w obecne tu zapachy…

Być może ktorys z nich szczegolnie Cie zachwyca, przyciaga… moze zapach pomaranczy, jabloni, miety, poziomek, a moze jasminu?

Moze pojawi sie przed Toba jakis szczegolny kwiat..

c93e23e39e5e8ee556780bdb8867387e

Phalenopsis Orchids

To kwiatowy przekaz/dar dla Ciebie – Twoj

KWIAT MOCY

moze tez w tym czasie wyloni sie jakas szczegolna kompozycja zapachowa, zapachowy dar dla Ciebie… moze pod postacia eliksiru, albo olejku aromatycznego… delektuj sie tym zapachem.. przenikaj nim.. 

flow

Słychać też bardzo delikatną muzykę…

Być może to cichutkie dźwięki dzwoneczków, a może anielski śpiew? moze radosne nawolywanie delfinow? cichutki smiech malenkich wrozek? deszczowa rapsodia.. zapomniana gwiezdna melodia.. a moze muzyka sfer?

Wsłuchaj się w te dźwięki… w odczucia ktore w Tobie wywoluja.. czy ktorys wydaje Ci sie szczegolnie bliski.. Moze nawet uslyszysz konkretna piesn.. jesli tak – sprobuj ja zaspiewac.. to Twoja piesn..

Twoja Piesn Mocy

Wejdź jak najgłębiej w te wszystkie odczucia… koncentrujac sie na mineralach, kolorach, dzwiekach, zapachach.. na wszystkim co teraz do Ciebie przyplywa.. Na tym co Cie najbardziej porusza, zachwyca i co najlepiej z Toba rezonuje.. otworz sie na to w pelni..

Wszystko to sluzy temu, aby przebudzic Twoja Wewnetrzna Boginie.. Twoja wewnetrzna MOC…

W Grocie znajduje sie tez magiczne krysztalowe lustro…

Czy juz je zauwazylas?

Jesli tak… spójrz w nie teraz.. Co w nim widzisz.. Jesli siebie.. Przyjrzyj sie sobie uwaznie.. Spojrz w swoje oczy… Jak teraz wygladasz? Czy dostrzegasz jakies zmiany? 
Może twoją uwagę przykuje coś szczególnego…

moze pojawia sie tez jakies szczegolne obrazy, symbole, atrybuty… 

byc moze w poblizu pojawi sie Twoje zwierze mocy… moze biala lwica, labedz, sowa, albo motyl 

Niechaj to wszystko ulozy sie teraz w jeden wyrazny obraz

Twoj obraz mocy

zapamietaj go i sprobuj namalowac..

jako swoj energetyczny autoportret..

mysle, ze w tym czasie powinno sie pojawic wiele niezwykle waznych informacji dla Ciebie.. 

i calkiem prawodpodobne, ze usłyszysz tez swoje duchowe imię.. jesli tak – wymów je na głos.. i zapamietaj.. jest to imie o szczegolnej mocy.. 

Witaj Przebudzona Bogini na Ziemi

 Do medytacji w GROCIE BOGINI mozemy powracac zawsze kiedy tylko czujemy potrzebe glebszego kontaktu z wlasnym wnetrzem, relaksu, czy tez glebszej inspiracji.. Ja bardzo lubie zażywac energetycznej kąpieli pod wodospadem w poblizu Groty Bogin mieniacym sie tak cudownie – na teczowo.. Wspaniale tez w takim miejscu medytować, odpoczywac, albo i spotykać się z innymi Boginiami 🙂

Można też stworzyć wlasna GROTE BOGINI w realu…

9e5815c4b7bda7f9872a034c33d69255

Crystals and Flowers in Gaja Garden (Poland) my dearest home on Earth,

to co sama ujrzalam w czasie pierwszej medytacji w grocie w doprawdy niesamowity sposob zamanifestowalo sie juz wkrotce w normalnej rzeczywistosci..

livia ether flow

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to PRZEBUDZENIE BOGINI

  1. Pingback: Bursztynowe Przebudzenie, Moj Gwiezdny Dom AVALON i Swiety Graal.. | Livia Ether FLOW

  2. slawa.stani says:

    marzenia się spełniają – wiara czy wiedza…

    “…Niechaj Raj na Ziemi coraz bardziej się krystalizuje i urzeczywistnia.“

    Praca u podstaw – syzyfowa? Nie, samo się nie zrobi.

    Nie pozwól aby obcięto Ci skrzydła – jak wrócisz do Domu.
    Pozdrawiam ♥ ƸӜƷ ♥

    • Nie pozwól aby obcięto Ci skrzydła – jak wrócisz do Domu.

      naprawde mam takie wspomnienie, straszne.. ale to bylo w drodze.. oczywiscie, ze tym razem na to nie pozwole.. tym bardziej, ze skrzydelka w pewnym sensie juz sa.. gotowe.. a przypomnialy sie w doprawdy niesampowity sposob.. dziekuje i rowniez pozdrawiam
      🙂 ♥ ƸӜƷ ♥ 🙂

  3. ada says:

    Super medytacja !
    Oczyszczanie, kryształy, kwiaty, owoce, zapachy, dźwięki – świetne 🙂
    To jak pokarm, jak skrzydła dla duszy.

    • Ciesze, ze Ci sie podoba Ado 🙂
      tak, to byla niesamowita medytacja, i musze tylko cos odnalezc, bo to ma zwiazek z tym co wniej ujrzalam, a co sie bardzo szybko zmaterializowalo w normalnej rzeczywistosci.. a takze z Anastazja.. jak tylko to znajde to dodam.. do uslyszenia 🙂

    • Ado znalazlam opis mojego doswiadczenia medytacyjnego.. dodam tylko, ze to bylo jeszcze przed Gaja Garden.. ktore znalezlismy dopiero w pazdzierniku, a w przesilenie zimowe sie tam przeprowadzajac.. i jestem pewna, ze to wlasnie oczko wodne znajdujace sie w GG ujrzalam w medytacji Przebudzenie Bogini, a ten zielony kamyk.. niesamowita historia.. jakis czas pozniej – chyba w marcu – odwiedzilam po raz pierwszy w zyciu krysztalowe targi.. wybralam dla siebie jeden krysztal – ten, ktory widac w banerze, a ponadto.. okazalo sie ze mala (niespelna wtedy 3letnia) Jenny wypatrzyla dla mnie malenki zielony kamyk i prosila tatusia, aby koniecznie go kupil dla mamy… tak wiec kiedy mi go podarowala.. to od razu go rozoznalam.,. ze to kamyk z medytacji… ten,ktory otrzymalam od Anastazji! to byl dla mnie czas najprawdziwszych cudow.. a to juz opis medytacji:

      2007-07-02 00:44

      Tuż przed samą medytacją poczułam, że najlepsze dla mnie miejsce będzie w wannie. Zwizualizowałam piękny wodospad i powolutku podeszłam do niego. Przez chwilkę widziałam kobiecą postać, która mnie do niego prowadziła, ale po jakimś czasie znikła we wnętrzu groty. Miałam wrazenie, że to ja sama, ale jakby inna, zmieniona, bardziej naturalna… Już po wejściu do groty otrzymałam przekaz na swoj temat, mojego podejścia do siebie samej, do pewnych ‘punktów’ we mnie, które nie są jeszcze zupełnie naturalne.. i że stoi za tym lęk narzucony przez system… Zrozumiałam jak trafne są te uwagi… Po otrzymaniu tego przekazu zaczęłam się koncentrować na wnętrzu groty. Rzeczywiście była przepiękna.
      Spośród wszelkich minerałów, z których były zbudowane jej ściany moją uwagę najbardziej przykuwały: zielony awenturyn (kamień ułatwiający nawiązanie kontaktu z Naturą), jakiś opalizujący blado różowy minerał – kwarc różowy, ogromne połacie kryształu górskiego, oraz moja uwage zwrocil złoty blask, który wydzielało z siebie najprawdopodobniej czyste złoto… tak jakby zlote zyly w krysztalowej skale.. Spośród zapachów najbardziej przyciągnął mnie zapach kwitnących jabłoni… ahh, uwielbiam zapach kwitnących jabłoni i widok kwitnacych jabloniowych sadow.. Moje uwage zwrocily tez pewne dźwięki, ale takie bardzo cichutkie, ledwo słyszalne.. jakby krysztalowe dzwoneczki.. a potem dobiegające z oddali dźwięki bębnów i te bębny przeniosly mnie do lasu, doslownie na sam środek lasu… Poczułam mocno jego zapach, z najsilniej wybijającą się nutą poziomki… I wówczas spojrzałam w dół i zobaczyłam, że siedzę przez małym oczkiem wodnym, które wyraźnie odbija moją podobiznę…
      Wyglądałam teraz jak kobieta, która na samym początku medytacji zmierzała przede mną w kierunku wodospadu, a następnie znikła w grocie… Wtedy była jednak zupełnie naga i jedynie bardzo długie włosy trochę ją zasłaniały, a teraz kobieta ta, czyli ja miała na sobie piękną zieloną suknię, najprawdopodobniej z jakiegoś naturalnego wlokna (pokrzywa?)… Wyglądałam bardzo naturalnie i pieknie jednoczesnie… Emanowal ze mnie, zwłaszcza z czakry serca cudowny blask, a własciwie cała zdawalam sie swieci tęczowym światłem, z akcentem na złocista poświatę… choc tuż po tym zauważyłam, że obok mnie pojawiła się inna kobieta-Bogini… Piękna i świetlista niczym słowiańska bogini – Anastazja… Rozmawiałyśmy przez chwilę na mój temat i temat mojej drogi życiowej… Usłyszałam z jej strony, że dalej będę kontynuować moja pracę na rzecz Ziemi.. tyle że będę – znacznie bliżej Ziemi…
      Przede mną tak zwany czas szamanizmu… Otrzymałam tez od niej maly zielony kamyk i zrozumiałam, że to awenturyn… Na zakończenie usłyszałam, że następnym razem ujrzymy się już w moim nowym miejscu zamieszkania – w lesie… Zapytałam o moje duchowe imię i usłyszałam, że to które niedawno przybrałam
      jest jak najbardziej odpowiednie na tym etapie mojego życia, ale że całkiem możliwe iż nowe duchowe imię otrzymam w nowym domu… Podziękowałam Anastazji za cudowne spotkanie.. Wiem, że do medytacji PRZEBUDZENIE BOGINI będę wracać jeszcze niejeden raz aby coraz lepiej poznawać siebie, oraz odkrywać swoje wewnętrzne bogactwo… A bogactwo Bogini jest – nieskończone 🙂

      i to wszystko… ale niesamowite bylo sobie o tym przypomniec… ten maly zielony kamyk, to male lesne oczko wodne, etc.. wszystko sie zmaterializowalo juz wkrotce po medytacji.. pozdrawiam serdecznie i do uslyszenia Ado ❤

  4. Slawa.stani says:

    Pozdrawiam również 💖 i 🌅

  5. ada says:

    Liviu, przepiękna medytacja ,dziękuję ,że ją odnalazłaś i dzielisz się.
    Sam opis zadziałał na mnie bardzo pozytywnie .

    Rzeczywiście , sploty wydarzeń niesamowite , czyste Flow ………..
    I tego Ci życzę
    🙂

  6. Pingback: Sloneczne Przemiany, june 2015 | Gaja Garden

Leave a Reply

