Nowy Kamien Faraonow

***

To cudowna niespodzianka, ktora otrzymalam wczoraj w przesylce od Ady

KAMIEN FARAONOW

IMG_20150716_201920aa2

a wraz z kamieniem dodatkowa niespodzianka..

tak sie ciesze i dziekuje kochana

❤ 🙂 ❤

jakis czas temu Ada przeslala mi zdjecie kamienia w mailu.. po prostu poczula, ze to kamien dla mnie… a ja co ciekawe w pierwszym momencie pomyslalam ze to moj stary kamien faraonow, ktory stracilam w hiszpanii.. i bylam niezle zdziwiona skad Ada ma jego zdjecie? ale juz po chwili dotarlo do mnie, ze to inny kamien, choc o bardzo zblizonej energetyce, emanujacy podobnym czystym i bialym swiatlem… wczoraj zabralam go ze soba na celtic fields.. a potem medytowalam z nim przed spaniem.. i kiedy juz prawie prawie zaczelam zasypiac poczulam nagle z jego strony duze poruszenie i bardzo wyrazne lewoskretne wirowanie.. co bardzo mi przypomnialo zachowanie pierwszego kamienia, ktory znalazlam w lutym 2009 roku w zachodniej czesci doliny krolow w egipcie.. i choc absolutnie nie chcialam go ze soba zabierac to kamien bardzo jednak nalegal.. historie te opisalam w notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/04/doswiadczenia-z-kamieniem-faraonow/

powrot do doswiadczen z kamieniem faraonow:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/12/powrot-do-doswiadczen-z-kamieniem-faraonow/

troche wpisow zwiazanych z kf znajduje sie tez w crystal garden

i to na poczatek tyle.. raz jeszcze z calego serca dziekuje Adzie i oczywiscie jestem ogromnie ciekawa co bedzie dalej.. jak rozwinie sie moja relacja z kamieniem faraonow od Ady..

18 lipiec 2015

Zdjecie z dzisiejszego cudownego pobytu na kwitnacych Celtic Fields, w towarzystwie Kamienia Faraonow od Ady

DSCF5804a

wiecej zdjec w gaja garden

https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/18/lato-w-hollylandii-part-4/

dzisiejsze zapiski

Ado masz wspaniala intuicje… tak sie ciesze i dziekuje raz jeszcze


moj pierwszy kamien faraonow tak niesamowicie pachnial, choc szczegolnie w niektorych momentach aktywowal sie w nim ten cudowny kwiatowo – kadzidlany zapach.. i w ten sposob niekiedy zwracal na siebie moja uwage.. co ciekawe takze ze strony kamienia od Ciebie poczulam wczoraj na moment taki wlasnie zapach… nie wiem jak to wytlumaczyc.. jako ze nie mam innych doswiadczen z kamieniami faraonow i nie mam porownania.. byc moze gdybym wczesniejszego kamienia nie znalazla w dolinie krolow to pomyslalabym, ze kamienie te sa przed sprzedaza specjalnie perfumowane, albo byc moze przebywaja w sklepach w poblizu kadzidel w zwiazku z czym przesiakaja tak bardzo ich zapachem, ale w zwiazku z tym ze pierwszy kf znalazlam po prostu w egipskim piachu wiem, ze nie da sie tego w ten sposob wytlumaczyc.. zapytam sie o to za chwilke samego kamienia.. a w kolejnym komentarzu opisze moje dzisiejsze naprawde wspaniale doswiadczenie…

https://crystalsgarden.wordpress.com/2015/07/17/nowy-kamien-faraonow/comment-page-1/#comment-249

dzisiejsze doswiadczenie z nowym kamieniem faraonow:

poczulam sie dzisiaj w pewnym momencie bardzo zmeczona.. zamiast wiec wyjsc na slonce do ogrodu.. polozylam sie aby troszke pomedytowac z kamieniem faraonow.. przy czym poczulam aby ulozyc go na sobie.. dokladniej na grasicy.. to miejsce wskazal mi kiedys moj pierwszy kf dzieki czemu odkrylam turkusowa czakre.. zwana tez inaczej wyzszym sercem, albo a-zura… to bylo doprawdy niesamowite.. ulozylam wiec nowy kf na swoim wyzszym sercu i zaczelam gleboko oddychac.. koncentrujac oddech na tym wlasnie miejscu.. i juz po chwili poczulam w okolicy grasicy wzrastajace energetyczne ozywienie.. a po chwili coraz wyrazniej organizujacy sie ruch.. jakby wylewajacej sie na dwie strony fontanny energii – czystego bialego swiatla.. po czym ruch ten zaczal sie coraz mocniej rozszerzac, az w pewnym momencie utworzyl piekne energetyczne skrzydla po moich bokach.. i na moment ujrzalam nawet przed soba motyla… wowczas uslyszalam przekaz.. wlasciwie potwierdzenie czegos co juz kiedys uslyszalam.. dotyczacy tzw. motyla nieskonczonosci i ze mimo tych wszystkich przeciwnosci.. przetrwalam.. a wraz ze mna wewnetrzny kod niesmiertelnosci.. na moment poczulam tez jakby lekki prad w zebach i wszystkich moich kosciach.. po czym cos w rodzaju blysku a tuz po nim cudowne uczucie blogosci… nielatwo mi opisywac tego typu energetyczne doznania.. ale bez wzgledu na opis.. niesamowite Ado… tak sie ciesze.. to byl zaledwie moj drugi dzien medytacji z nowym kf od Ciebie i jakze niesamowite efekty… tak wiec… dziekuje, dziekuje, dziekuje.. z wdziecznoscia…

 crystal love blessings

livia

About Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

10 Responses to Nowy Kamien Faraonow

  1. ada says:

    Właśnie przeczytałam Liviu o twoich wcześniejszych przepięknych doświadczeniach z Kamieniem Faraonów. Wzruszyłam się czytając, dziękuję, że dodałaś linki. Niesamowite jest to wszystko co się dzieje “pomiędzy światami “. Podpowiedzi, które otrzymałam, aby kupić dla Ciebie ten kamień były tak subtelne, że do końca nie byłam pewna… Cieszę się, że kamień dotarł. Oczywiście czekam na cd historii…
    Jasnych i pięknych wizji Ci życzę
    🙂

    • Ado masz wspaniala intuicje… tak sie ciesze i dziekuje raz jeszcze ❤
      i przy okazji.. moj pierwszy kamien faraonow tak niesamowicie pachnial, choc szczegolnie w niektorych momentach aktywowal sie w nim ten cudowny kwiatowo – kadzidlany zapach.. i w ten sposob niekiedy zwracal na siebie moja uwage.. co ciekawe takze ze strony kamienia od Ciebie poczulam wczoraj na moment taki wlasnie zapach… nie wiem jak to wytlumaczyc.. jako ze nie mam innych doswiadczen z kamieniami faraonow i nie mam porownania.. byc moze gdybym wczesniejszego kamienia nie znalazla w dolinie krolow to pomyslalabym, ze kamienie te sa przed sprzedaza specjalnie perfumowane, albo byc moze przebywaja w sklepach w poblizu kadzidel w zwiazku z czym przesiakaja tak bardzo ich zapachem, ale w zwiazku z tym ze pierwszy kf znalazlam po prostu w egipskim piachu wiem, ze nie da sie tego w ten sposob wytlumaczyc.. zapytam sie o to za chwilke samego kamienia.. a w kolejnym komentarzu opisze moje dzisiejsze naprawde wspaniale doswiadczenie…

      • dzisiejsze doswiadczenie z nowym kamieniem faraonow:

        poczulam sie dzisiaj w pewnym momencie bardzo zmeczona.. zamiast wiec wyjsc na slonce do ogrodu.. polozylam sie aby troszke pomedytowac z kamieniem faraonow.. przy czym poczulam aby ulozyc go na sobie.. dokladniej na grasicy.. to miejsce wskazal mi kiedys moj pierwszy kf dzieki czemu odkrylam turkusowa czakre.. zwana tez inaczej wyzszym sercem, albo a-zura… to bylo doprawdy niesamowite.. ulozylam wiec nowy kf na swoim wyzszym sercu i zaczelam gleboko oddychac.. koncentrujac oddech na tym wlasnie miejscu.. i juz po chwili poczulam w okolicy grasicy wzrastajace energetyczne ozywienie.. a po chwili coraz wyrazniej organizujacy sie ruch.. jakby wylewajacej sie na dwie strony fontanny energii – czystego bialego swiatla.. po czym ruch ten zaczal sie coraz mocniej rozszerzac, az w pewnym momencie utworzyl piekne energetyczne skrzydla po moich bokach.. i na moment ujrzalam nawet przed soba motyla… wowczas uslyszalam przekaz.. wlasciwie potwierdzenie czegos co juz kiedys uslyszalam.. dotyczacy tzw. motyla nieskonczonosci i ze mimo tych wszystkich przeciwnosci.. przetrwalam.. a wraz ze mna wewnetrzny kod niesmiertelnosci.. na moment poczulam tez jakby lekki prad w zebach i wszystkich moich kosciach.. po czym cos w rodzaju blysku a tuz po nim cudowne uczucie blogosci… nielatwo mi opisywac tego typu energetyczne doznania.. ale bez wzgledu na opis.. niesamowite Ado… tak sie ciesze.. to byl zaledwie moj drugi dzien medytacji z nowym kf od Ciebie i jakze niesamowite efekty… tak wiec… dziekuje, dziekuje, dziekuje.. z wdziecznoscia… livia 🙂 ❤

        p.s bede te doswiadczenia dodawac tez na biezaco do notki..

  2. Pingback: Lato w Hollylandii, part 4 | Gaja Garden

  3. ada says:

    Liviu, dziękuję, że podzieliłaś się tym przepięknym doświadczeniem z nowym KF.
    Potrafisz pięknie opisywać swoje doświadczenia, robisz to w taki sposób, że czuje,
    że to mnie na innych poziomach porusza, dotyka. Właściwie trudno to określić.
    Bardzo się cieszę, że to ten właściwy kamień dla Ciebie.
    Piszę odpowiedź i obserwuję właśnie przepiękną, dziś już drugą tęczę na niebie.

    Czekam na cd 🙂

    • Ado, tez sie ciesze i dziekuje i tez jestem ciekawa co dalej..

      Piszę odpowiedź i obserwuję właśnie przepiękną, dziś już drugą tęczę na niebie.”

      ja wlasnie wczoraj, w drodze na celtic fields w towarzystwie kamienia ujrzalam taka niesamowita tecze.. wspomnialam o tym nawet w gaja garden, bo bardzo mnie ta tecza zafrapowala:

      //Szkoda, ze nie udalo mi sie zlapac na zdjeciu jak dla mnie bardzo niezwyklej teczy, ktora skojarzyla mi sie z tecza, ktora ujrzalam nad Synajem, a potem w La Linea dela Conception pod Gibraltarem, oraz w drodze powrotnej z podrozy na Cabo de Gata, oraz z Granady… Po prostu momentalnie pojawily mi sie takie wlasnie skojarzenia… co ciekawe.. dzien byl bardzo sloneczny, ani kropelki deszczu.. a wiec tym bardziej zastanowila mnie ta tecza..//

      https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/18/lato-w-hollylandii-part-4/

      moc najserdeczniejszych pozdrowien Ado

  4. Pingback: Krotka Podroz nad Morze Polnocne | Gaja Garden

  5. Pingback: Hemimorfit | crystalgarden

  6. Pingback: 5 May i Budda w Niezapominajkach | Gaja Garden

Leave a Reply

